Et financem el tractament fins en 12 mesos sense interessos. I si vols allargar el termini, tenim altres opcions, consulta-les a la teva clínica.
Et tornem l’import finançat que no s’hagi consumit durant el tractament.
Som la companyia líder en salut, amb 31 anys d’experiència en el sector.
Finança’l a la teva mida
Tria el tipus de finançament, temps o import al mes.
Presenta a la clínica la documentació necessària.
El nostre equip revisarà la sol·licitud i… podràs començar a somriure!
Preguntes freqüents
CaixaBank Payments & Consumer és una filial del Grup CaixaBank líder en el finançament al consum i mitjans de pagament.
Neix de la unió de CaixaBank Payments, CaixaBank Consumer Finance, PromoCaixa i fins a més de 20 filials. La seva missió és desenvolupar solucions per oferir la millor experiència de pagament i facilitar el finançament de les il·lusions i els projectes dels clients, on i quan vulguin, de manera senzilla, àgil i responsable. Pertany a una cultura centrada en les persones. Per això, els 16 milions de clients i els 650 empleats són la base d’aquest projecte.
Si ets client de CaixaBank, només ens has de facilitar el DNI i un justificant de compte o targeta de CaixaBank.
Si ets un client nou de qualsevol altra entitat, els documents que ens has de facilitar són:
- Còpia del DNI per les dues cares o targeta de residència.
- Justificant d’ingressos (l’última nòmina si ets assalariat, l’última declaració de la renda si treballes com a autònom o la carta de revaloració de la pensió si ets pensionista).
- Primera pàgina de la llibreta bancària o un rebut domiciliat en què figuri el codi IBAN (recorda que el titular del compte ha de ser la mateixa persona que sol·liciti el finançament).
L’import que es pot finançar és de 200 € com a mínim, amb una mensualitat mínima ≥ 20 €, i de 30.000 € com a màxim. A més, estem compromesos a concedir un crèdit responsable adaptat a les necessitats de cada client.
El primer rebut el carreguem al compte bancari el dia 30 del mes si formalitzes el finançament abans del dia 21, i el dia 30 del mes següent si el formalitzes després del dia 21 del mes corrent. En qualsevol cas, aquesta dada te la confirmen a la clínica quan signes l’operació.
Hi pots contactar a través del telèfon d’atenció al client 900 101 601.
Adreça’t a qualsevol de les nostres clíniques i els nostres assessors s’encarregaran de resoldre’t els dubtes i de tramitar el finançament sense sortir de la clínica.
Pots obtenir més informació sobre els nostres productes a https://www.caixabankpc.com/.