Calle Colón, 22, 34001. Palencia
Horari:
• Dijous:
09:00 - 14:00,
16:00 - 21:00
• Divendres:
09:00 - 14:00,
16:00 - 21:00
• Dissabte:
Cerrado
• Diumenge:
Cerrado
• Dilluns:
09:00 - 14:00,
16:00 - 21:00
• Dimarts:
09:00 - 14:00,
16:00 - 21:00
• Dimecres:
09:00 - 14:00,
16:00 - 21:00
Núm. Registre sanitari: 34-C251-0075
Què opinen els nostres pacients?
Barcelona
“
El trato fue correcto. La persona que me atendió fue atenta y agradable. Lo que me realizaron lo hicieron bien. En general estoy contenta.
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-llena.png)
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-vacia.png)
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-vacia.png)
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-vacia.png)
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-vacia.png)
Almería
“
El trato y calidad del personal, equipo excepcional. Desde que he entrado en recepción hasta que he salido.
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-llena.png)
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-llena.png)
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-llena.png)
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-llena.png)
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-llena.png)
Madrid
“
El trato y la comprensión. La amabilidad de todo el personal. El tratamiento está yendo muy bien.
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-llena.png)
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-llena.png)
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-llena.png)
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-llena.png)
![](https://www.adeslasdental.es/src/themes/adeslas/assets/images/estrella-llena.png)
Aquestes valoracions les recollim en les enquestes de satisfacció que fem amb l’objectiu de millorar contínuament el servei.