Per a què és la cita?
Ja tens cita?
Preguntes freqüents
Sol·licitar una cita per a una de les nostres clíniques és molt senzill. Fes clic a l’opció «Cita online» que veuràs sempre disponible en la capçalera de la web. Podràs demanar cita com a assegurat d’Adeslas o com a convidat si no ets assegurat d’Adeslas.
També pots fer-ho des de l’apartat «Per a què és la teva cita?» què trobaràs a la web de cita online fent clic a «Seleccionar» la revisió o tractament que t’interessa.
Per a més informació, consulta la nostra pàgina de Cita online.
Sí, cal demanar una cita prèvia per anar a una Clínica Dental Adeslas. Et recomanem que ho facis mitjançant aquest web o per telèfon. Com a últim recurs, també pots demanar cita a la clínica de manera presencial.
Sí, pots sol·licitar una cita online sense ser assegurat directament des de la web. Al seleccionar qualsevol de les revisions o tractaments, podràs demanar-la.
A més, també pots sol·licitar cita de manera presencial a qualsevol de les nostres Clíniques Dentals Adeslas.
Per a més informació, consulta la nostra pàgina de Cita online.
Pots consultar les teves cites fàcilment des de la nostra web a l’accés directe «ANAR A LA TEVA CITA».
Si ets assegurat d’Adeslas i vas realitzar la cita identificant-te com a tal, les teves cites queden emmagatzemades en la teva Àrea Client, on pots consultar, modificar i anul·lar aquestes cites accedint amb el teu usuari i clicant a l’apartat «Les meves cites». Si no ets assegurat d’Adeslas i vas realitzar la cita emplenant el formulari de convidat amb les teves dades, hauràs de realitzar aquesta gestió telefònicament al servei de citació dental, trucant al 900 22 99 22 o presencialment a la Clínica Dental Adeslas.
En compliment de la Llei orgànica de protecció de dades (LOPD) només pots veure les cites que siguin per a tu o que hagis demanat directament tu per a tercers, ja siguin beneficiaris o no. Queden fora d’aquest àmbit les cites dels beneficiaris que s’hagin fet telefònicament, de manera presencial a la clínica o que hagin demanat directament els beneficiaris.
T’informem que pots cancel·lar la teva cita per diferents canals:
- Pots cancel·lar o modificar la teva cita des de la nostra web a l’accés directe «ANAR A LA TEVA CITA» > «MODIFICAR O CANCEL·LAR UNA CITA».
- Si has realitzat la cita accedint com a assegurat a través del formulari de citació, has d’accedir a la teva Àrea Client des de la web segurcaixaadeslas.es, on podràs cancel·lar la teva cita des de l’opció «les meves cites» > «cancel·lar». Segons el tipus de cita, es cancel·larà automàticament o s’enviarà al departament per a realitzar la gestió. També pots fer-ho de manera telefònica al servei de citació dental, trucant al 900 22 99 22 o de manera presencial a la Clínica Dental Adeslas.
- Si no ets assegurat i/o has realitzat la cita accedint des del formulari de convidats, podràs cancel·lar la teva cita de manera telefònica al servei de citació dental trucant al 900 22 99 22 o de manera presencial en la Clínica Dental Adeslas.
Les proves radiològiques les ha de prescriure un odontòleg. Si no tens prescripció, hauries de sol·licitar una primera visita d’odontologia general perquè un odontòleg pugui confirmar la prova radiològica òptima per al teu cas.
Per motius legals, el menor ha d’anar acompanyat com a mínim per un dels progenitors o tutor legal perquè autoritzi les consultes o tractaments que calguin.
Et recomanem que vagis a la cita sense acompanyants, excepte en el cas de menors d’edat, persones dependents o amb discapacitat. Comptem amb la teva col·laboració.
El millor és assegurar-nos que no hi hagi dades que estiguin per actualitzar, només hauràs de tancar el navegador i tornar a accedir-hi a través del web Adeslas Dental.
Per poder atendre la teva urgència o consulta odontològica, has de demanar cita prèvia trucant al 900 229 922 per assegurar que es compleixen les mesures de seguretat corresponents a la COVID-19. Per a més informació, pots consultar la nostra pàgina d’Urgències.
A Adeslas Dental, la seguretat i la salut dels nostres pacients i personal són la nostra màxima prioritat. Apliquem mesures de seguretat i higiene a totes les nostres clíniques, protocols d’estricte compliment d’esterilització d’instrumental i manteniment i higiene de les instal·lacions.
A la trucada recordatòria d’abans de la cita, t’informarem degudament perquè puguis abonar el tractament amb targeta bancària o transferència prèvia a causa dels protocols de seguretat establerts per la COVID-19 i reduir, així, els riscos de contagi que comporta manejar diners en efectiu.
Els nostres pacients parlen per nosaltres
Madrid
Me ha gustado como han acertado con los tratamientos, tanto míos como de mis hijas. Muy profesionales.
Almería
El trato y calidad del personal, equipo excepcional. Desde que he entrado en recepción hasta que he salido.
Barcelona
El trato fue correcto. La persona que me atendió fue atenta y agradable. Lo que me realizaron lo hicieron bien. En general estoy contenta.
Aquestes valoracions les recollim en les enquestes de satisfacció que fem amb l’objectiu de millorar contínuament el servei.